31. juli 2010

6 års bryllupsdag

I dag er det 6 år siden jeg blev gift med min drømmemand, som jeg var så heldig at støde ind i for snart 10 år siden. 6 år siden at jeg sagde ja til T og han sagde ja til mig:-) Et stort øjeblik..
Jeg elsker ham helt ud til fingerspidserne, og det var fantastisk at springe ud i livet som mand og kone med lille B på armen og en masse drømme i hovedet. 3 år senere med også L på armen og for et halvt år siden med en lillesøster i maven. Boblende forventninger om endnu et familiemedlem i vores lille familie.
Men alt blev helt anderledes...
"i medgang og modgang" sagde præsten der for 6 år siden.. "i modgang" står vi pludselig med begge ben plantet i. Det lyse lette liv med småbump og små sving på vejen er i dette forår afløst af mørke skyer, orkan og etiske spørgsmål jeg ikke i mit vildeste mareridt havde drømt jeg skulle tage stilling til. Det er så forkert at miste sit barn!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar