10. juli 2012

...Tæppe Terapi...

... For lang tid siden (se tidligere indlæg) lidt tid efter at hæklingens enestående univers åbenbarede sig for mig... startede jeg på dette tæppe efter opskrift fra Tusinfryd... Dette granny stripe mønster er lige ud af landevejen og medfører at jeg kommer i et flow hvor hænderne arbejder skønt.
Det giver energi, nydelse, bearbejdelse og Ro.
Fantastisk terapi - Terapi uden henvisning - Tæppe Terapi..

Mange tanker og gode timer senere fremkom dette tæppe.. på 170 cm på hver led (og med en vægt på 1030 g. = ca. 21 nøgler forskelligt bommuldsgarn)


...På hæklepinden, lige nu, er et nyt projekt - jeg er vild med at hækle større projekter - hvor målet er godt ud i fremtiden - Det passer mig godt...

Glimt af det "lidt hemmelige" projekt på pindene... At skifte farve for hver række giver et andet og fint udtryk til netop dette projekt...


3 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle smukke og farverige hæklerier du har haft gang i! Jeg har også planer om at hækle mere ved lejlighed, men lige for tiden er det symaskinen der er gang i herhjemme. Men lækkert, lækkert med hækling og den ro der er i bare at sidde og nørkle - terapi som du siger :)

    Hav en dejlig dag!

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  2. Your design is full of color and for the holiday will be perfect :)

    SvarSlet
  3. Jeg forbinder sådanne farver med sommeren. Jeg elsker sådanne tilføjelser derhjemme!

    SvarSlet