24. april 2011

Værkstedshytten der forsvandt lørdag..

Vores nye hytte i haven - et kæmpe hit - Torbens værksted - som allerede bliver brugt på højtryk til mange forskellige projekter - til lands - til vands og i luften - der er en ganske særlig charme og duft derinde af nyt træ... 

Pludselig, lørdag middag, faldt jeg over 3 spande sort maling... Så derfor skete dette:

Lørdag kl. 14...

Og ta-daaa...Lørdag kl. 18 - Forsvindingsnummeret:
det er som om hytten er forsvundet - falder godt ind i "urskoven" - det ene hjørne af vores have..
Jeg er vild med sortmalet træ, med hvide vinduer (næste projekt - sammen med sternbrættet, der også skal være hvidt)
Jeg er vild med at male - jeg nyyyder det..



Og så har vi noget med hytter... det er vores tredje på grunden... Først kom hytten (der nu er min kreahytte), så kom legehuset... og sidste skud på stammen er værkstedshytten.. Alle sorte med hvide vinduer:)

Jeg er vild med kolonihavehusstemning - og det er nok det der beskriver vores hjem/have mest - I LOOOVE IT...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar