5. marts 2011

solen varmer i ansigtet..

..det er den skønneste fornemmelse, følelsen af forår.. de første dyrebare stråler.. jeg sidder et rigtigt dejligt sted - foran mig ligger hækletøjet.. drengene leger med gode venner.. jeg kan høre de griner og snakker..
Jeg sidder bare lige her og nyder denne første spæde varme.. Sidder i min egen lille verden, med en krop der er tungere end normalt, om 2 dage er det Veras 1 års fødselsdag - og hun er her ikke.. Forkertheden mærkes i kroppens tyngde..
Men solens varme i ansigtet gør godt og i øjeblikke forskydes og letter tyngden.. Det er godt med forår.. Jeg suger øjeblikke til mig..
..om ikke ret længe er det tid til hængekøjen - som er fantastisk at ligge i.. sneen har næsten sluppet sit tag i haven.. og om en måned eller halvanden kan det se sådan her ud...
forårsglimt fra haven 2010

2 kommentarer:

  1. Uhm ja. Har været ude og snuse med hest & hund. Så dejligt.

    Glædelig lørdag.
    Kirsten

    SvarSlet
  2. Godt at høre du nyder solen. Knus.

    SvarSlet