2. december 2010

..jeg nyder bare at sidde lige her..


I dag har været en udfordrende, hård men også begivenhedsrig og god dag - der er ting der fylder rigtigt meget på mange fronter og som skal modnes, udforskes og nytænkes.. Tusindvis af tanker kører i mit hoved.. Men jeg har en god fornemmelse midt i orkanens øje.. Lige nu sidder jeg og nyder bare at være lige her.. der er helt stille.. Der har, her i aften, været en masse snak og mennesker i huset.. til kaffe og fremtidsplaner-vores børns fremtidsplaner... Jeg nyder lige nu at kigge indad og kigge lidt rund i blogland og drikke en absolut sidste kop kaffe.. inden dynerne kalder..
Når jeg kigger til venstre, lige her hvor jeg sidder, møder mit blik disse 2 skønne damer på skøjter.. Der en noget ganske særligt, let og levende over disse figurer fra Royal Copenhagen, som jeg fik "som blomst" juleaften sidste år af min bror..Jeg nyder at blive overrasket og præsenteret for "nye"ting.. ting jeg måske ikke umiddelbart havde fundet selv.. men som fanger mig..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar