2. november 2010

Stole forvandling..

Jeg har længe været på udkig efter nogle ekstra køkkenstole, som også kan bruges andre steder.. I dag faldt jeg pludselig over de helt rigtige.. De trængte bare lige til en ombetrækning..

Da drengene var puttet, gik det pludselig stærkt, jeg elsker at ombetrække..kan slet ikke stå for hæftepistoler - genial opfindelse..og hvilke muligheder de giver:-)
 og vupti nu er vi ejere af disse 3 dejlige stole..


Farverne på billederne er ikke identiske med virkeligheden, bedre billeder i dagslys følger..

2 kommentarer:

  1. Hej Mette.
    Tak for din hilsen på min blog.
    Har først lige fundet din blog idag.
    Kan læse at i har mistet jeres dejlige datter.
    Det gør mig meget ondt, at høre når nogen mister deres børn og den tomhed du går med må værre forfærdelig.
    Tænker tit på at jeg ikke ville kunne overleve sådan et tab, det er at miste et barn.
    Men jeg håber for dig og din familie, at i lige pludselig kan se livet, som noget dejligt igen.
    Kan også læse at du er meget kreativ.
    Når jeg har det skidt, hjælper det nemlig mig, at komme væk hjemmefra f.eks. loppemarked og finde et eller andet gammelt, som jeg kan sætte i stand.
    Så er tankerne et andet sted.
    Ha´en dejlig dag.
    Knus Fra Susi

    SvarSlet
  2. Hej Susi..
    Tak for din kommentar.. Jeg blev helt overrasket og glad da jeg så en kommentar.. min første.. Herligt:-)
    Jeg finder bloguniverset aldeles interessant og inspireres.. Og ja, kreativitet er en fantastisk terapi..
    Min blog er mit lille univers, den formes for hver dag der går, det giver mig en masse i min verden der er totalt forandret.. og er der nogle der kigger forbi er det bare herligt..
    Mange glade hilsner Mette

    SvarSlet