6. november 2010

Lysets engel..


..går med glans.. sang vi både til Veras barnedåb og begravelse.. pludselig hørte jeg torben spille den her til aften.. og jeg blev ramt og rørt.. langt langt inde.

Vera og vores skytsengel, lavet af en fantastisk ven
 I morgen skal vi til mindegudstjeneste i vores lille kirke, drengene og os, i morgen mindes man de døde, en smuk tradition, men helt forkert at små børn dør.. jeg vil mindes min morfar, farmor osv. jeg havde ikke i mit vildeste mareridt forestillet mig at denne lørdag i november skulle jeg gå og forsøge mig mentalt på dagen i morgen, forberede mig på at "mindes" min datter..
I år er der 2 der er blevet begravet i vores kirke, ja vi lever i et lille samfund, men dødsfaldene i år er helt forkerte; en yngre kvinde og vores elskede datter..
I morgen bliver Veras navn læst op.. Åh det bliver hårdt men også smukt..Et bevis på at vi er 5 i vores lille familie, selvom der kun dækkes op til fire...
Tårene, sorgen og savnet  sidder lige indenfor her til aften.. I morgen ville Vera havde blevet 8 måneder, ja lige om lidt, hun er født 2.23

Ingen kommentarer:

Send en kommentar