29. september 2010

jubiii...jeg knækkede koden til et nyt univers..

Pludselig knækkede jeg koden - hæklekoden, godt hjulpet af tegninger fra nettet og videoklip.. Selvom jeg fulgte beskrivelserne så det helt forkert ud.. og så lige pludselig et kvarter før drengene skulle hentes i dag gik det hele op i en højere enhed og jeg hæklede smågrinende derudaf..
Denne følelse af pludselig at kunne noget for første gang er enestående og fantastisk at opleve engang imellem.. jeg synes jeg kan huske følelsen af pludselig at kunne cykle og det var sådan det var idag..
..og ihh hvor er det god terapi.. at hækle.. jeg har savnet at kunne stille min rastløshed med noget.. og lige nu er det altså hækling..
..drengene sover, garnet kalder og jeg har lige et par timer inden jeg skal sove...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar