28. maj 2012

ny frakke til sangbog:)

B er startet på en lille friskole og kom hjem med ny sangbog som de synger efter til morgensang og hvor alle elevere har deres egen personlige.. "Mor vil du ikke binde den nye sangbog ind?" - "Jo, hvad tænker du den skal bindes ind i?" (her var mine tanker tapet eller bogbind).. Men B svarede hurtigt: "Jeg kunne rigtigt godt tænke mig at den fik stof omkring, det er der en del der har".. "spændende" svarede jeg: "Det kan du tro jeg gerne vil gøre" .. ta..da.. hvilken herlig opgave, det har jeg ikke prøvet før..og jeg er vild med sådanne projekter..
Jeg får det lidt ligesom juleaften  når jeg går igang med kreative projekter.. det kribler helt ud i lillefingrene af spænding og nydelse:)
... og efter en aftenstund fremkom denne forvandling...som faldt i rigtig god jord næste morgen...

Må jeg præsenterer... : 1 stk. supermand udgave af "dansk skolesangbog"

Efter: Forsiden
Navnet er skrevet med DYMO - plastic

Før: Et stk rød sangbog:)
Efter: bagsiden











Ingen kommentarer:

Send en kommentar