2. juni 2011

Et lille æg i græsset..

Lå der pludselig... Jeg så disse æggeskaller, da jeg i morges var her.. I mine tanker blev ledt på et lille liv der ikke fik lov at vokse og udvikle sig... Som vores datter Vera, der var for syg til at blive i verden og i morgen for et år siden trak vejret for sidste gang i mine arme...

I dag drager vi på et lille eventyr i gode venners selskab.. Vi glæder os alle... og da vi blev spurgt til om vi godt kunne overskue at være afsted på Veras dødsdag, d. 3. juni, havde vi det begge sådan at det vil være fødselsdagen vi markerer, og at vi ikke kunne forestille os noget bedre end at være i gode venners selskab, venner der har været der i hele forløbet og har været tæt på Vera:)

Her er lidt stille på bloggen da mine tanker og energi er fyldt af nye veje, der ligger en helt ny vej klar, men det er i andres hænder at give grønt lys... Jeg håber at solen vil skinne og at jeg snart får en positiv afklaring... (Kodesproget er endnu nødvendigt... Håber dette snart kan ophæves)

I indkørslen står dette smukke skib, som vi har halvpart i, og som skal søsættes i næste uge.. Der knokles og forvandlingen er slående...Det bliver så smukt...


Vinter glimt...

1 kommentar:

  1. Tror jeg har nævnt det før, men hvor er du heldig at have gode venner, som dem du beskriver, så tæt på og med så meget indsigt og forståelse. Mange tanker til smukke lille Vera. Hun rør mig altid dybt hver gang jeg kigger herind. Kram til dig. PS: Sikken et smukt skib!

    SvarSlet