2. februar 2011

Sidder i den røde sofa..

..Drengene spiller og hygger med bedsteforældrene, lige her i køkkenet.. De snakker-griner og hygger..


Jeg sidder og nyder de dejlige lyde og at være "en flue på væggen".. og nyder at det er blevet tid til en gul stribe i tæppet..

Jeg vil skynde mig at få hæklepinden i hånden igen.. På bordet/køleskabet står bedsteforældrenes medbragte aftensmad - forret og hovedret.. Ren nydelse - ihhhh hvor dejligt...

Et af mine yndlingssteder i huset er vores røde sofa, i hjørnet, her i køkkenet.. Lige i hjertet af huset - midt i det hele og med udsyn - lang langt over marker.. 
Har du et særligt yndlingssted?

4 kommentarer:

  1. det lyder vel nok hyggeligt!!! Gid der var lyde med i dit indlæg...

    SvarSlet
  2. Bedsteforældre er en stor gave.
    Og det er medbragt mad også.

    Glædelig onsdag.
    Kirsten

    SvarSlet
  3. Dejligt for dig med bedsteforældre som tager over :-) Vores køkkengulv er altid optaget af enten børn eller hund, engang efter en operation havde jeg også ophold på en madras for ligesom at være en del af fællesskabet. Vi har også en køkkentaburet hvor en kan sidde mens der bliver lavet mad, den er også flittigt brugt.
    Det bliver fint dit tæppe.
    God aften.
    Knus.

    SvarSlet
  4. Dejlig eftermiddag/aften - og bedsteforældre og medbragt mad er ubeskriveligt skønt og falder det helt rigtige sted:)

    SvarSlet