2. januar 2011

papegøjer i haven...

For nogle måneder siden, sprang jeg, ud i kreauniverset.. Et univers der har fyldt meget i mit liv for 10 år siden..
Et univers med billedkollage, maleri, fotokollage, sort/hvid fotografering og fremkaldelse..
Et univers der på finurlig vis er trådt i baggrunden, ikke et bevidst valg, men hverdagen er blevet fyldt med andre ting.. Et univers der dog har poppet op i øjeblikke.. Et univers der for mig også rummer symaskine, herlige stoffer, malerier, genbrugsgodter, forvandlinger, installationer, strik og meget mere..

Velkommen tilbage... Glæder mig til hvad 2011 bringer på dette område - jeg inspireres og fyldes af energi af det..

I mellem jul og nytår var jeg på genbrugsrundtur med min svigerinde i det jydske og fandt bl.a. de skønneste stoffer:





..og ja, da vi vågnede og kiggede ud af køkken vinduet sad disse to papegøjer "nede i urskoven"..

..............ved nærmere eftersyn ligner de nok mest fasaner:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar