5. januar 2011

lister afsted på tå...




... og løfter sløret for hvad alle de hæklede ringe skal blive til... Et freestyle tørklæde/halstørklæde (25 cm bredt og 200 cm langt), med inspiration hentet her.. Jeg har en 30 -35 ringe nu.. cirka 16o to go:) Men det er bare hyggeligt.. De skal sys sammen og så tænker jeg måske at hækle en kant rundt om:)...

Her er en lille uldtot der lister sig afsted på tå, ikke mange uger gammel..
Jeg kom, efter mit indlæg i går med vores posekat "Misser", til at tænke på, hvor lille han var da vi fandt ham (på vores families høloft)..for 2 1/2 år siden.. En lille liste kat..

Og lige et par glimt mere:
..herligt med sådan en fyr - kærlighed ved første blik hos os alle..
vi gav Misser flaske, da den kun var få uger da vi fandt ham
Hvor moderen havde forladt kuldet og alle de andre killinger var døde
men Misser var en fighter og voksede med lynets hast:)


Da Misser var 8 uger fik han denne halvnorske legekammerat Mille..

Så vi har 2 skønne frække  uldtotter.. som vi nyder alle 4...

2 kommentarer:

  1. Det ser faktisk rigtig spændende ud. Jeg gyser bare ved tanken om alle de ender, der skal hæftes fint og usynligt. Så tager mit dovne jeg over og siger, at vi finder på noget andet.

    SvarSlet
  2. Jeg er også lidt spændt på hvor projektet ender.. jeg har lige syet et par stykker sammen...og ja der bliver rigtigt mange ender..
    Men så længe jeg hygger mig med det..
    ..og hvis jeg ikke gør, bliver det måske til et brødkurvs serviet:)

    SvarSlet