4. januar 2011

Der bor en kat..


...i  papirsposen med mit strikkegarn.. og posen får ny beboer, lige så snart den kommer frem.. Vores ene kat er helt vild med, at ligge i tasker, poser, kurve osv.. og også i denne brunepapirspose hvor mit strikkegarn ligger i for tiden...Og det er ret hyggeligt...


Posen er fundet frem, og Garn er allerede i bevægelse:).. hæklepindene er også fundet frem.. Foran mig ligger en dejlig fridags onsdag... uhm..
Skønt til fordøjelse af alle de nye indtryk fra den "virkelige verden"..

6 kommentarer:

  1. Jeg elsker katte. Desværre må jeg "nøjes" med min kontorkat Simba, for herhjemme er der katteallergi.

    Nyd din fridag

    SvarSlet
  2. Hvor søøøød... Det gør der sjovt nok også herhjemme.. Alle poser og papkasser er vel modtagede.. Det er bare så cute - så er de pludselig ikke så voksne alligevel?

    SvarSlet
  3. -Ej en kontor kat Susanne, gad vide hvem denne Simba er?..
    ..og Ja det er skønne når de viser killingetrækkene:)

    SvarSlet
  4. Hvor er den sød, jeg har haft en pose elskende kat i mit første ægteskab. En 10 kg. rød kastreret hankat.

    SvarSlet
  5. Tak:) Herligt med disse poseelskende katte.. woaw en 10 kg's herre må indgyde en del respekt - jeg kommer til at tænke Garfield, som ikke er til at stå for:), havde egentligt ikke en ide om hvad katte vejer, men jeg har lige vejet vores stribede herre 4 kg. er der for:) ..han vejede kun 300 g. da vi fandt ham:)

    SvarSlet
  6. Tak for kommentar på mit sidste indlæg. Nu er jeg på besøg på din blog, og her kan jeg sørme godt lide at være!
    Jeg elsker katte, og ønsker mig brændende en (min datter ligeså) men min kæreste er af den holdning at man altså ikke har katte i lejligheder, det kan der være noget om, meeeen bare en sød lille en tænker jeg så....

    SvarSlet