30. november 2010

glimt fra mit Hverdagshjem..

Da drengene var ved at blive puttet og fik læst historier,  så jeg på bloggen "Hverdagshjem", indlægget  "Kreativt Genbrug" .. jeg inspireres af Camilles indlæg, og netop dette indlæg fik mig til at gribe kameraet for, at går på jagt i huset efter "ting der i vores hjem bruges til noget, men oprindeligt var tænkt til noget andet"..

Min linse fangede nogle små forvandlinger...

Mit smykkeskrin

der oprindeligt var en madkasse - med plads til hele familiens mad:-)


KØKKENLAMPEN

der oprindeligt var en skål..


TOILETBORDET 

der oprindeligt var et sengebord..

...og så er der denne kaffedåse der hænger til PYNT og UNDREN, det er min mand der har hængt den op da vi flyttede ind.. og den pryder fortsat den ene væg i stuen..



VORES 2 PERS. SOFA
Der  oprindeligt er biografstole fra Lemvig biograf.


...og så er der en alle postkortene og fotobogen, der blev til friseinddækning over vores skabe i køkken og gang..






Glimt af små genbrugsforvandlinger i vores hjem...

1 kommentar:

  1. NOVRA hvor fint!!!!

    Især biostolene er jeg vilde med, det er en lækker farve de er i.

    Vi har jo et sæt "magen til" (dvs 2 stole), i rød velour fra Præstø/Vig biografer, og en sofarække sofa fra Gladsaxe.

    Dejligt at se andres kreative brug!

    SvarSlet