8. november 2010

Ho ho ho... og andre finurligheder..

Jeg kan ikke stå for gamle nisser i hårdt plastic.. denne julemand er flyttet ind hos os, dog i skabet indtil sidst i november, hvor han vil komme frem og skåle julen ind:-)
Nogle af julemandens hjælpere er også kommet til.. disse 3 herlige fyre:
Nye vaser...Der ersattter de hvide..Jeg har noget med orange og mint/turkis..
Disse eventyrlige forklæder tænker jeg skal transformeres til et nyt projekt.. eller til en del af noget større:-)
Jeg er vild med væltepeter stoffet...

 




Jeg ved ikke helt hvorfor, men jeg var ikke i tvivl, Jodle Birger nøgleringen måtte bare med hjem.. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal med den, men nu ligger den trygt sammen med nogle andre særprægede nøgleringe i en dåse i farmors trylleskab:-) Der er noget ekstremt kitch over Jodle Birge, og samtidig noget vanvittigt nærværende og menneskeligt - hold fast hvor har han glædet mange mennesker.. I respekt og til minde om ham...Denne regnvejrs mandag i november..som snart bliver tirsdag..
Min mission lykkedes 50 % i dag, jeg fik fat i det ene af de to sengeborde, jeg havde set i genbrug for længe siden..Det stod lige der og ventede på mig:-) og det er nu blevet kombineret med denne farve.. og står nu og tørre.. Før/efterbilleder kommer..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar