19. november 2010

11 eller 9 verdener..

 
Jeg kan mærke at i år bliver det jul i forskellige "verdener", eller med forskellige temaer.. Et for hvert vindue i huset  måske?.. eller en verden for hvert rum.. Vi har 4 store vinduer med vindueskarme, 3 små vinduer med vinduescarme.. 2 store vinduespartier og 2 døre.. Dette giver 11 verdener, temaer, universer (et for hvert vindue) eller.. 9 verdenen, temaer, universer (et for hvert rum)..
Jeg hælder mest til 9 verdener - et for hvert rum... men nu får vi se...
Jeg kan bare mærke at jeg har lyst til både at have lyserød jul.. (hvor enkelte elementer har sneget sig ind allerede), jul med gamle plastic nisser, englejul, gul/guld jul. osv. Jeg elsker jul.. og pyntningen går ind i næste weekend..
Sidste nye fund i genbrug er denne skønne træengel og disse gamle trænisser/julemænd/gardere....

Jeg synes de har de fineste udtryk.. de skal da også have et vindue:-)


..og så var der lige et par gamle plastic nisser...eller drille nisser, da de kun ville stå på siden.. billedet drejede hver gang jeg overfører.. det har jeg ikke oplevet før.. Så er julen for alvor på vej...

God weekend...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar