18. oktober 2010

Se mor en flyvende bæver

"Den flyvende bæver"

Hvor er 3 åriges verdener bare enestående...
Ludvig var med mig i haven og plante buske som vores søde naboer var kommet med:-). I det vi går om i haven, letter en fasan fra træet over os..
Ludvig jubler af fryd; "se mor en flyvende bæver".. Fantastiske billeder jeg fik i hovedet, mens jeg smilende fortalte at jeg troede at jeg måske ville gætte på en fasan...
Men længe leve bogen om bæverbygmesteren og hans søn..

Et glimt fik jeg foreviget af "den flyvende bæver", da jeg havde kameraet om halsen da jeg lige havde taget nogle billeder..
Fantastiske buske fra naboen, Ludvig og Mille



Da vi kom ind fra haven havde Bertram, der bare er skudt i perlebygning lige nu, bygget en baby til den sut han lavede den anden dag..

Babyen var af fri fantasi og der var lavet hul til sutten.. Herligt 3D byggeri..

Elsker hans ideer...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar