14. oktober 2010

Må jeg introducerer Mettes Krea Rum

Midt i alt det kaotiske er pludselig dukket en gammel side frem. Hang til kreativitet, installationer, loppefund, finurlige former, pangfarver med alt muligt mere..det vokser fra hver dag der går..og denne del vil jeg gerne skal have en stor plads på denne side.. Indlæg i denne kategori får etiketten "Mettes Krea Rum"


Det er som om at mit i sorgen er glædesfølelsen ekstrem intens når den er der, farver er stærkere.. og jeg inspireres.. Dette fantastiske blogunivers er et dejligt bekendtskab..

Bloggen kan jeg se er ved at udvikle sig til et miks af sorg, kreativitet, fantastiske øjeblikke, nydelse, have, tårer, hækling, familie, tanker, projekter, perler.. Et glimt af min hverdag sådan som den ser ud nu.. med mørke skyer, stille dag, men også pink krymmel og  glædesbobler..
Jeg får sommerfugle i maven når jeg skal til at starte på nye projekter, når jeg lige skal have hæklet en række mere, når jeg tager et smut i genbrugsbutikker, når jeg ser og oplever noget der inspirerer mig, når jeg får et kæmpe knus af mine dejlige knægte.. JEG ELSKER DET!

Nyeste dåsefund i genbrugsbutikken i dag.. Ta..da.. hele 4 stk.


Og så har jeg lige bagt 840 cm. pølsehorn, de 448 cm. (32 stk.) til Markedsdag på skolen i aften.. Resten til fryseren..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar