29. november 2010

Håber det lykkedes inden 1. december...




.. at aflevere denne pakkekalender, som jeg bare har hygget mig med at lave... 
I dag var dagen, hvor jeg skulle have mødtes med min gode veninde, der bor langt oppe nord på.. 
I dag skulle hun have haft pakkekalenderen, og vi skulle have spist frokost sammen og tøsehygget hele dagen.. Det havde været planlagt længe.. men sneen, vinden og over 200 km. imellem os gjorde at det ikke lykkedes idag.. ØV-ØV-ØV.
Håber, at der på en eller anden vis fremtryller sig en mulighed for, at vi kan mødes en af de nærmeste dage:-)

Efter at have sagt øv utallige gange.. udviklede dagen sig til en rigtig hygge dag, hvor jeg har syslet rundt med en masse ting og været et smut i mine yndlingsgenbrugsbutikker.. og fundet nogle fine ting..


Topscoren idag er disse fine grønne metal lysholdere til juletræet, jeg har i forvejen arvet 20, men har de sidste år tænkt, at ih det kunne være godt med 5-10 stykker til.. der mangler altid lige nogle stykker.. og jeg har faktisk sidste år fundet en anden slags at supplere med på juletræet..da jeg synes der skal være mange lys..
MEN, så idag lå de der.. i en lille frysepose.. hele 22 stk.. "en lille skat".. Ih, hvor fantastisk.. Jeg synes de er så fine i den grønne farve, da de falder i med træet og alligevel "glimter" lidt.. 
Det blev også til nogle stofrester,
et Dyrberg Kern armbånd,
nogle broderier,

En fin julekagedåse og en del mere:-)

Jeg kan blive helt høj af at gå i genbrugsbutikker... En stor lykkepose uden indpakning:-)



3 kommentarer:

  1. Sikke nogle gode fund - kig lige forbi mig i morgen hvor jeg poster alle mine fund fra idag... Har været høj hele dagen over det.. Fedt at man kan få sååå meget for så lidt!! ;0) Genbrug er det bedste.. hørt hørt...

    God aften.. Klem Louise

    Ps - du kan altid komme af med din pakkekalender til undertegnede.. Den ser spændende og hyggelig ud...

    SvarSlet
  2. Ærgeligt din venindetur røg, men der bliver en ny chance :-)
    Rigtig gode fund i genbrugen, det er og bliver yndlingsbutikken.

    SvarSlet
  3. ja.. det er altid spændende at kigge forbi..
    ..og ja der kommer en ny chance.. men 215 km. imellem os, kræver lidt planlægning:-)

    SvarSlet