31. oktober 2010

Herlig fødselsdags Halloween

Bertram skulle til halloween fødselsdagsfest idag, ja han er der lige nu, med klassen..
Han ville gerne være dracula, jeg havde et sort slag i klæd-ud kassen som jeg tilpassede.. Men mor, sagde Bertram "Dracula har rødt indvendigt på slaget"..
Så i formiddags fandt jeg den sidste rest af noget fantastisk rødt glinsende stof, som min mand engang har pakket en sækkestol ind i til mig i:-)
..og så fik kappen foer... 

Glad drog dracula afsted, han sagde midt i syprojektet "hvor er du bare god til at sy og lave alt muligt mor" - åh det varmer helt ud i tåspidserne.. når det bare kommer frit ud..


Bertram  blev budt velkommen af fødselsdagsbarnet der var djævel og resten af klassen i alle mulige afskygninger af uhyggelige væsener.. der kom også enkelte prinsesser en enhjørning osv..Fødselsdagsbarnets forældre havde også hugtænder - så det er spændende om de kommer levende hjem..
Jeg er ikke vild med alt det kommercielle omkring haloween, men man vælger jo selv indgangsvinklen.. Bertram blev forvandlet til dracula på en time - og det blev lige en dracula efter hans hoved..
Og hvor er det skønt at tænke på, at han nu bare hygger mellem edderkoppespind, græskarlygter og dejlige børn.. HAPPY HALLOWEEN

Ludvig ville gerne være dinosaurus.. så jeg hygger mig med den sødeste dinosaurus.. som lige nu kører med lastbiler..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar